با سلام به وبلاگ معلم كلاس ششم خوش آمديد؛ لطفاً با نظرات خود ما را ياري نمائيد؛ اميدوارم لذت ببريد و براي بهتر شدن وبلاگ نظر بدهيد؛ با رتبه بندی حقوق معلمان سعی خواهیم داشت توازن در حقوق و دستمزد این قشر برقرار کنیم
زیارت عاشورا

دولت و مجلس به تامین معیشت و منزلت معلمان نگاه بسیار ویژه ای دارد .

به گزارش قدس آنلاین  از سبزوار رمضانعلی سبحانی که در جمع فرهنگیان شهرستان سبزوار سخن می گفت با اشاره به اینکه معلمان از اقشار تاثیرگذار در تحولات اجتماعی،سیاسی ، فرهنگی و اقتصادی کشور هستند، افزود : این قشر تلاش گر در دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس با ایستادگی جانانه در مقابل هر گونه ظلم و جور، کلاس درس را به مدرسه عشق و شور حسینی تبدیل کردند و به عظمت و خون پاک شهدای دانش آموز عزت بخشیدند .

وی اولین و اساسی ترین ویژگی معلم  را تزکیه نفس برشمرد ویاد آور شد : برخورداری از روحیه عشق به کار و سوز و گداز در انسان سازی است، اضافه کرد : این عشق به هدایت و ارشاد انسان ها برای معلم کمال مطلوبی است که به همراه آن محیط آموزشی پرشور و با نشاط را بوجود می آورد .

وی  با اشاره به اینکه آموزش و پرورش یکی از زیرساخت‌های مهم توسعه در هر کشوری تلقی می شود، اظهار داشت : امروز دولت و مجلس به دنبال رفع دغدغه‌های معلمان در حوزه منزلت شغلی و معیشت است .

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با توجه به مطالبات، رفع بدهی های معلمان را امری ضروری خواند و خاطر نشان کرد :  بسیاری از مطالبات معلمان در جلسات مجلس شورای اسلامی پیگیری شده و به دنبال کاهش مشکلات معلمان هستیم.

سبحانی فر با اشاره به رتبه بندی معلمان و افزایش اعتبار آموزش و پرورش  یادآور شد : برای رفع مشکلات معیشتی معلمان باید تلاش کنیم و با رتبه بندی حقوق معلمان سعی خواهیم داشت توازن در حقوق و دستمزد این قشر برقرار کنیم.

نماینده مردم سبزوار در مجلس با توجه به ورود طرح خصوصی مدارس به مجلس تصریح کرد : طرح خصوصی‌ سازی آموزش و پرورش به مجلس شورای اسلامی ارائه شد و مجلس با این طرح مخالفت کرد و به تصویب نرسید .



با سلام جهت استفاده از مطالب صلوات بر محمد و آل محمد بفرستيد و لطفاً لينك ما را در وبلاگ يا وبسايت خود قرار دهيد و به دوستان خود معرفي نماييد باتشكر - مديريت وبلاگ

معلم كلاس ششم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 21 شهريور 1394برچسب:, | 11:42 | نویسنده : محمد ابراهيم پاشا |